מרכז נהורא

אורח חיים בריא,
זה בשגרה שלנו

להכניס כושר, ספא ובריכה
לסדר היום

מרכז הבריאות נהורא בבית טובי העיר, מזמין אתכם ואתכן להתאמן ולהירגע בסביבה כשרה עם מתקנים המותאמים לציבור הדתי.
במקום חדרי כושר מהמתקדמים בארץ, חדרי סטודיו חדישים, מתחם ספא מפנק בהפרדה מלאה וכל התנאים שאתם צריכים בשביל להתחזק, להתחדש ולנוח.

המרכז מציע מגוון רחב של פעילויות ספורט ובריאות בדרך שלכם:
פילאטיס, אירובי, זומבה, עיצוב, אוסטאופורוזיס (התעמלות בונה עצם), התעמלות במים, עיסוי (מסאז'ים), טיפולי הידרותרפיה, אימונים אישיים, מכון פיזיותרפיה, סאונה ועוד.
צוות המרכז והמדריכים עם ניסיון רב ומקצועיים ביותר בתחומי הכשרתם.

לשירותכם שירותי שמרטפייה במקום.

nehoratakoli@gmail.com | 02-5318278 | מלכי ישראל 36, ירושלים

מרכז נהורא חדר סאונה בית טובי העיר

הסטודיו

אירובי

אימון המבוסס על עיצוב וחיטוב הגוף. המטרה: לחזק את השריר ולשמר את צפיפות העצם, לשפר גמישות ולהצר היקפים. השיעורים מתאימים לכל הרמות, וכל המשתתפות/ים יכולות/ים להשתלב ולהתקדם בקצב שלהן/ם.

זומבה

אימון המשלב מגוון סגנונות ריקוד כגון היפ-הופ, ריקודים לטיניים, ג'אז ועוד. השיטה מציעה אימון אירובי כיפי וממריץ, בדגש על ריקוד, הנאה ואנרגיה מדבקת. מעולה לחיזוק סבולת לב-ריאה. השיעורים מתאימים לכל הרמות, וכל המשתתפות/ים יכולות/ים להשתלב ולהתקדם בקצב שלהן/ם.

התעמלות בונה עצם

לצפיפות העצם חשיבות רבה וצריכה מוגברת של סידן ומינרלים אחרים, אינה מספיקה לבנייתה. התעמלות בדגש על חיזוק ובניית עצם, תתרום למניעת הדרדרות והתפתחות דלדול בעצם. וכשמדובר במחלת האוסטאופורוזיס, הטיפול המניעתי בשילוב עם פעילות גופנית הוא היעיל והמומלץ ביותר.

פילאטיס

איך משיגים טווחי תנועה גדולים יותר במפרקים ולאורך כל עמוד השדרה? בפילטיס מבצעים סדרה של תרגילים המפעילים את השרירים המייצבים ומתרגלים את הגוף לגייס את השרירים הנכונים לכל תנועה.

עיצוב דינאמי

עיצוב דינמי מחזק את כל מרכיבי הכושר הגופני: שיווי משקל, כוח, קואורדינציה, כוח מתפרץ, סבולת שרירית וסבולת אירובית. האימון משלב בתוכו פעילות של: קבוצות השרירים הגדולים והתנועתיים בגוף, וכן של קבוצות שרירים מייצבים ועמוקים העובדים יחד, בכל כיווני התנועה ע"מ לייצב אותנו.

מתיחות וגמישות

אימוני מתיחות וגמישות מאפשרים לבצע כל משימה בצורה קלילה ונעימה. בשיעור נשלב שילוב תרגילי גמישות עם תרגילי חיזוק תוך כדי דגש על יציבה נכונה וחיזוק שרירי הבטן.

מעוניינים לדעת עוד פרטים?

אנא פנה אלינו ונחזור אליך ממש בקרוב




    שלחו הודעה
    היי :) צריך עזרה?
    היי :)
    איך אפשר לעזור?