ציוד רפואי משלים

עם ההתבגרות והזקנה אנשים מוצאים את
עצמם זקוקים לעזרה רבה יותר מאשר בעבר

אנשים רבים מתקשים להתמודד עם השינויים החלים על הגוף עם ההתבגרות והזקנה, ועם הזמן מוצאים את עצמם זקוקים לעזרה רבה, בעיקר מבחינה רפואית בשל השינויים הגופניים המשמעותיים. עוד בטרם מגיעים לקבלת טיפול רפואי חמור, ישנו ציוד רפואי משלים אשר יכול לסייע בהקלה משמעותית על חייו של הקשיש וכן מניעת פציעות שונות כגון נפילה, ומומלץ להכיר את הציוד השונה וכיצד הוא משמש אותנו.

אז איזה ציוד רפואי משלים קיים וכיצד הוא יכול לסייע לנו?

בית טובי העיר – דיור מוגן דתי בירושלים – הציוד הרפואי המשלים:
כסאות גלגלים:
אחד הכלים הנפוצים ביותר המשמשים מבוגרים רבים לשם ניידות הינו כמובן כיסא הגלגלים. כיסא זה משרת לא רק אנשים אשר אינם יכולים ללכת כלל, אלא גם את אלו אשר סובלים מבעיות חמורות בשיווי המשקל ואשר הליכה אינה דורשת מהם רק כוחות פיזיים משמעותיים, אלא גם מהווה סכנה חמורה לנפילה.

הליכון: עבור אלו אשר זקוקים רק לתמיכה בהליכה, ולא לכיסא גלגלים, ישנו ההליכון. רוב ההליכונים בנויים כן שהם מאפשרים לקשישי להיעזר בהם במסלול ההליכה אליו הוא רגיל, בבית או בחוץ, כך שהם מאפשרים לשמור על שגרת חיים רגילה ככל הניתן ורק מייצרים סביבה יציבה יותר עבור ההליכה בכדי למנוע נפילות מיותרות. כמו כן, הם מאפשרים לקשיש להישען עליהם מידי פעם ובכך לאגור כוחות ולנוח בהליכות ארוכות או קשות.

קלנועית: הליכה למרחקים ארוכים הופכת לקשה יותר ויותר עם הגיל, וכך גם נהיגה על כלי רכב שונים. קלנועית הינה כלי רכב ממונע המאפשר לכל קשיש אשר יכול להשתמש בידיו להתנייד למרחקים ארוכים בתוך העיר בצורה קלה ופשוטה. כלי זה מעניק לקשישים עצמאות רבה, היות והוא מאפשר הגעה לאירועים חברתיים, קניות, טיול בעיר ועוד.

מקל הליכה: מדובר בכלי הפשוט ביותר לשם הקניית ייצוב במהלך פעולות פשוטות ומניעת נפילה. הדבר הנוח ביותר במקל הליכה הינו המקום המועט אותו הוא תופס וקלות השימוש בו ביד אחת, כך שכל קשיש יכול להשתמש בו בכל סיטואציה- הליכה, בישול, מקלחת ועוד.

מחוללי חמצן: מבוגרים רבים סובלים עם הזמן מקשיים בנשימה אשר נובעים מבעיות רפואיות שונות, היסטוריה של עישון, חשיפה למזיקים סביבתיים ועוד. קשים אלו עלולים להשפיע בצורה משמעותית על איכות חייו של הקשיש, כאשר אחת הדרכים הטובות והפשוטות ביותר לטפל בהם בהינה באמצעות מחולל חמצן. מכשיר זה מזרים חמצן בריכוז גבוה היישר לנחיריים, וכן הוא ניתן לניידות באמצעות גלגלים, כך שניתן להשתמש בו בכל מקום.

כיום ישנם מוסדות רבים המשכירים או משאילים ציוד רפואי משלים

יד שרה הינו המוסד המוכר ביותר לשם השאלת ציוד רפואי משלים, אולם כיום ניתן למצוא מוסדות רבים ומגוונים המציעים ציוד מסוג זה בחינם או במחיר סמלי לאורך זמן.

מעוניינים לדעת עוד פרטים?

אנא פנה אלינו ונחזור אליך ממש בקרוב




    שלחו הודעה
    היי :) צריך עזרה?
    היי :)
    איך אפשר לעזור?