מה זה דיור מוגן?

דיור מוגן הוא מרכז שמתאכלסים בו אנשים מבוגרים שמתנהלים באופן עצמאי בחייהם.

מבוגרים רבים מעוניינים ליהנות מכל השירותים שמציע דיור מוגן כגון: בריאות, ארוחות מסודרות, שירותי אבטחה, תחזוקה ובעיקר מחיי חברה עשירים ומלאי עניין. יש היום בארץ מגוון רחב של מרכזי דיור מוגן ביניהם אפשר למצוא דיור מוגן דתי שמיועד לאוכלוסייה הדתית, שמנהל אורחות חיים דתיים וכשרים.

רוב דיירי הדיור המוגן הינם סביב הגילאים 65 ומעלה. כולם מבוגרים עצמאיים שיכולים לנהל משק בית בגפם, הם פעילים בחייהם באופן אינטנסיבי, אך משתוקקים לחיי חברה ענפים עם מבוגרים בסביבות הגיל שלהם. במסגרת דיור מוגן יקבלו אותם מבוגרים, דירה מאובזרת בה יוכלו לאכלס את כל מנעד חפציהם, ליהנות משירותי רווחה ואבטחה, חוגים וליצור קשרים חברתיים עמוקים.

דיור מוגן דתי

דיור מוגן דתי משמעותו שאורח החיים מתנהל בהתאם למצוות הדת היהודית. להבדיל מדיור מוגן רגיל, בידור מוגן דתי, הדגש הוא על צביון חיים דתי בו הדיירים שומרים שבת וחוגגים יחד את החגים והמועדים לפי מנהגי הדת. יש הקפדה על כשרות בכל כותלי המקום, גם המזון שמוגש בחדר האוכל הוא כשר למהדרין ובית הכנסת במקום מאובזר ומאכלס את כל הדיירים.

דיור מוגן יוקרתי

דיור מוגן יוקרתי משמעותו שהמיקום שבו שוכן המרכז הוא יוקרתי, כמו לדוגמא, בקירוב לים או עם נוף מרחבי מרהיב וכו'. בדיור יוקרתי יש גם דגש על פעילויות ופנאי עשירים ואיכותיים במיוחד.

פעילויות העשרה ופנאי בדיור מוגן

גולת הכותרת בכל דיור מוגן איכותי תהיה בפעילויות העשירות שהוא מקצה לדיירים. זו אחת הסיבות העיקריות שמבוגרים פונים לאופציה של דיור מוגן. יש מבחר עשיר של פעילויות, הרצאות, התעמלות, תאטרון, הליכה לסרטים יחד, טיולים משותפים ברחבי הארץ ואפילו טיסות לחוץ לארץ.

מחלקה טיפולית בדיור מוגן

יש בדיור מוגן גם מחלקות שהן מטפלות בקשישים שנמצאים במצב סיעודי. היתרון שאם אחד מבני הזוג נמצא באזור הסיעודי, משמע בן הזוג לא צריך להתרחק. הוא נמצא קרוב ובאותו אזור ועל כך הוא יכול לבקר את הבן זוג שלו כמה שירצה.

בית טובי העיר הינו דיור מוגן יוקרתי בירושלים למגזר הדתי עם פעילויות העשרה מגוונות ומושקעות! הנכם מוזמנים להתרשם במלכי ישראל 36 ירושלים, בכל עת.

מעוניינים לדעת עוד פרטים?

אנא פנה אלינו ונחזור אליך ממש בקרוב




    שלחו הודעה
    היי :) צריך עזרה?
    היי :)
    איך אפשר לעזור?