הצביון התורני של טובי העיר

הצביון התורני
של בית טובי העיר.

בית טובי העיר בירושלים הוקם בראשיתו עם החזון לייסד דיור מוגן שכולו מיועד לציבור הדתי והחרדי. בשל כך, הצביון הרוחני אצלנו, הוא צביון בעל ערכים של יהדות, תורה ומצוות, ומהווה דיור מוגן דתי איכותי עם איכות חיים, חיי חברה עשירים, שקט נפשי, שלווה ובטחון אישי בסטנדרטים גבוהים במיוחד, והכל, באווירה דתית תורנית.
האווירה התורנית של בית טובי העיר כוללת בתוכה מגוון רחב של פעילויות באווירה תורנית, בין היתר:

שיעור בדף יומי
בבית טובי העיר אנו מקיימים בכל יום ויום שיעור פתוח לכל חברי הקהילה בדף היומי. השיעור בעל אווירה עניינית ומהנה, תוך למידה חווייתית יחד עם כל חברי השיעור.
השיעור מונחה בידי מגיד שיעור המבין ובקיא בגמרא, על מנת להסביר וללמד היטב, ולספק מענה לכל שאלה.

שיעור יהדות יומיים

מדי יום תוכלו להשתתף מגוון רחב של שיעורים בכל מיני נושאים בתחום היהדות. בין אם מדובר בשיעורי הלכה, הגות, פרשת השבוע, דף יומי, שיעורי מחשבה, אקטואליה בראי היהדות ועוד.

אמירת תהלים יומית

מדי יום חברי קהילת טובי העיר נפגשים לקריאת תהלים משותפת ומרוממת במיוחד. אמירת התהלים לרפואת, לעילוי נשמת, או להצלחת כל בני משפחתם של חברי הקהילה, וכמובן לכל עם ישראל.

דיור מוגן בירושלים לדתיים
חגיגות בבית הגיל השלישי בטובי העיר

רבנים אורחים

כחלק מההווי התורני של בית טובי העיר, אנו מקפידים להזמין את טובי הרבנים והמרצים לשיעורי תורה במגוון נושאים בתחומי היהדות. שיעורים מעניינים במיוחד הנוגעים בהלכה, פרשת השבוע, ועוד.

שיעור פרשת השבוע

מדי שבוע בבית טובי העיר ישנם מגוון שיעורים בנושא פרשת השבוע. השיעורים פתוחים לכולם, וכולם יכולים להשתתף בכל עת.

חגיגת סיום הש"ס

כל סיום מסכת עבורנו הוא חגיגה, וסיום הש"ס הוא אף חגיגה גדולה הרבה יותר! אנחנו בטובי העיר מקפידים כל הזמן לחגוג מסיבת סיום ש"ס בצורה יוצאת דופן, ובחגיגה גדולה במיוחד.

בגיל השלישי פעילויות בטובי העיר
ראש השנה בבית טובי העיר 3
בגיל השלישי פעילויות בטובי העיר

הרמת כוסית בראש השנה, בפסח ובשאר חגים

חברי הקהילה של טובי העיר, אוהבים להרים כוסית! ויותר, אוהבים את חגי ישראל. בשל כך, כל חג עבורנו הוא הזדמנות להרים כוס של יין משובח. חגיגות הרמת כוסית אצלנו הן חגיגות אמיתיות, הם הרבה שמחה, דברי תורה וחיזוק.

מסיבות ראש חודש

בכל ראש חודש אנו מתאספים כולנו וחוגגים יחד כל חברי הקהילה את ראש החודש, בשמחה, אהבת ישראל, עם דברי תורה מרוממים, מוזיקה וכיבוד רב.

הדלקת נרות בחנוכה

מדי שנה ושנה, ימי החנוכה עבורנו הם חגיגה גדולה! אנחנו מתאספים יחד כולנו, כל חברי הקהילה, ומדליקים ביחד את נר החנוכה, עם מוזיקה כיפית, כיבוד באווירת החג, הרבה שמחה ואחווה של בני הקהילה באווירה דתית.

אירוע חידון התנ"ך לבני 70 ומעלה

האירוע האהוב על כל חברי הקהילה בבית טובי העיר – חידון התנ"ך השנתי, שכולם מחכים לו לאורך כל השנה. מגוון שאלות מאתגרות מתוך התנ"ך, וכמובן – המשתתפים יכולים לזכות בפרסים מגוונים.

מופעי מוסיקה בסגנונות שונים

שירים עבריים, ישראליים, חסידיים וחזנות – כנס ניגונים ושירה יהודית – במסגרת "גלגולו של ניגון" אירוע סדרת מופעי המוסיקה האהובים של טובי העיר.

בגיל השלישי פעילויות בטובי העיר
דיור מוגן דתי - בית טובי העיר

מדרשת נשים

אצלנו בטובי העיר יש מדרשת נשים, המתקיימת בכל יום ראשון. במסגרת המדרשה נלמדים מגוון שיעורים קבועים בנושאים תורניים.

החגים ב"בית טובי העיר" מתאפיינים באווירה מרוממת ושמחה ובפעילויות מתאימות ומגוונות לכל חברי הקהילה.

מעוניינים לדעת עוד פרטים?

אנא פנה אלינו ונחזור אליך ממש בקרוב




    שלחו הודעה
    היי :) צריך עזרה?
    היי :)
    איך אפשר לעזור?